I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 26 March 2011

Adakah Aku Hensem???hhuhuhu...

OK!!
Sebelum kalian baca lebih lanjut
aku nak beritahu yang ini hanya suka-suka
bukan sebab aku perasan aku tak tahu malu
OK? Set that in mind, bebeh...


Aku google image perkataan Handsome, kuar result budak ni...CHOMELLL KAN???


Adakah aku hensem??
Pernah tak kalian berdiri depan cermin
dan tanyakan diri soalan tu??
(obviously kalau korang perempuan, soalan akan jadi 'Adakah aku cantik?')

Soalan itu muncul dalam diri aku baru-baru ni je..
Sebelum ni tak pernah pun..
Aku tak pernah amik port pon sama ada hensem ke tidak..
So, kali ni
aku perlukan jawapan..

Bermula dengan bertanyakan adik aku,
(
A untuk Adik, C untuk aku)

C : Alang hensem tak??
(Adik aku pandang aku, dan dua saat kemudian terus pandang TV balik mengendahkan aku..)
C : Oit!! Orang tanya ni!! Alang hensem tak??
A : TAK!!

Oleh sebab aku banyak buat kacau dengan dia, jadi aku rasa dia takkan bagi jawapan yang jujur.
Jadi, aku pergi tanya Mak aku..
(
M untuk Mak, C untuk aku)

C : Emak, alang hensem tak??
M : Mestilah anak mak hensem
(Mak aku jawab dalam masa 0.2 saat..sangat pantas..)

Oleh sebab mak aku adalah mak aku,
dia takkan nak kata anak dia tak hensem kan??
Mesti dialah beritahu aku hensem sedangkan mungkin aku tak..
Sebab aku tak dapat bayangkan mak aku sendiri cakap aku tak hensem.
So, jawapan dia meragukan,
lalu aku ambil keputusan tanya orang yang tak ada talian darah dengan aku.
Ms cuAtro merangkap kawan merangkap jiran aku.
Aku call dia dari rumah.
(
Cu untuk Ms cuAtro, C untuk aku)

C : Wey, aku ni hensem tak??
Cu: Eh??
C : Jawab laa, aku ni hemsem tak??
Tuuut...Tuuut...Tuut...

Ms cuAtro matikan panggilan..
Adus!!
Soalan senang pun susah nak jawab ke??
Oleh sebab dia kawan aku merangkap jiran aku,
jadi mungkin dia nak jaga hati aku..
Jadi ambil keputusan tak nak jawab..

Orang yang paling sesuai jawab soalan aku adalah orang luar yang tak kenal aku langsung.
Jadi, aku rembat moto aku, dan keluar..

Cik Misnah, cashier 7Eleven kat kawasan rumah aku.
(
Ms untuk Cik Misnah, C untuk aku)

C : Hai cik, tanya sikit..
(sambil bayar duit aiskrim..)
Ms: Yaa??
C : Saya ni hensem tak??
(Suasana terdiam seketika..)
Ms: Saya patut jawab apa??
C : Jawab laa sejujur hati..
Ms: Saya tak nak jawab laa..

Akhirnya, aku tak dapat jawapan..
Aku blah dari 7Eleven dan lepak tepi taman mainan kanak-kanak makan aiskrim.
Aku nampak seorang budak perempuan dalam umur 8-10 tahun.
(
Bp untuk Budak Perempuan, C untuk aku)

C : Dik, tanya sikit..
Bp: Kenapa??
C : Abang ni hensem tak??
Budak tu pandang aku terkejut..Lalu berpusing dan berlari ke arah rumah dia.
Bp: MAAAKKK!!! TOLONG!!!

Alamak!!
Dia pikir aku ni jahat ke??
Pedofilia?? Adus!!!
Aku pun blah dari situ dengan Elisaku.

Aku pergi stesyen minyak Shell nak isi minyak moto..
Masa bayar kat kaunter, aku tanya kat cashier dia (perempuan).
(
Ca untuk Cik Cashier, C untuk aku)

C : Tanya sikit..Saya hensem tak??
Ca: Encik, sila ke tepi, ada pelanggan lagi di belakang..

Perghh!!!!
Dia pikir aku nak ayat dia ke hape??
Nak jawab pun susah ke??
Aku blah dengan perasaan marah..

Last-last,
aku balik rumah.

Adik aku terpa ke arah aku..

A : Alang yang HENSEM..
C : Apsal nih??
A : Hantar orang ke pekan jap, ada nak beli barang laa..
C : Oooo, bila nak mintak tolong baru panggil HENSEM kan??

No comments:

Post a Comment